UZUPEŁNIENIE GŁÓWNYCH KWESTII
Uzupełnienie głównych kwestii stanowiły zagadnienia szczegółowe dotyczące: gromadzenia (źródła finansowania szkoły, motywy planowania zakupu mediów, sposoby pozyskiwania i rodzaj gromadzonych mediów) oraz dostępności mediów w szkole (rodzaj udostępnianych mediów, miejsce i czas dostępu do mediów, dostęp uczniów oraz nauczycieli do mediów, aktualność, skuteczność i stopień zużycia dostępnych mediów; stosunku do wykorzystywania mediów w edukacji, preferencji uczniów i nauczycieli w zakresie korzystania z określonych rodzajów mediów, zastosowania mediów w nauczaniu — uczeniu się, miejsca korzystania z mediów, częstotliwości ich stosowania, efektywności wykorzystywanych mediów, źródeł informacji o nich i sposobie wykorzystywania mediów w edukacji; oczekiwań w zakresie dostępu do mediów w szkole, potrzeb związanych z ich wykorzystaniem, możliwości, jakie otwierąjąmedia przed edukacjąniewidomych, wizerunku „dobrej szkoły XXI wieku”.